Jag har tagit körkort
Hallå där! 
Alltså ni förstår inte hur lycklig jag är idag! 
Jag har tagit mitt körkort 😃😃 
Jag hade teoriprovet imorse innan jobbet och jag klarade det! 
Känns så sjukt att jag har körkort. 
Har kämpat så länge med detta körkort och nu har jag det. 

Efter jag klarade teoriprovet så åkte jag till jobbet, och det har gått fort. 
Sen åkte jag hem med min kompis Emma. 
Vi åt mat, sen var vi ute och körde lite. 
Alltså åh det känns så bra att kunna åka vart jag vill. 
Känns så bra, vi var även ute och gick lite. 
Nu ska jag vila lite här hemma, ta det lugnt. 
Ska vila hjärnan efter allt som har haft med körkort och jobb att göra. 
(null)
(null)
Hur har ni haft det då? Har ni haft en bra onsdag? 
Jag kunde inte haft en bättre onsdag! 
Men ack så skönt det ska bli att bara vara hemma och inte behöva plugga massor. 
Nu kan jag fokusera på annat istället.