Street dance
Hejsan!
Sitter just nu och lyssnar på Emmelie De Forest - only tear drops sååå sjukt bra låt! 
Ska snart hoppa in i duschen,måste bara hitta orken till att göra det xD Inte för att det är jobbigt men jag vet inte, pallar bara inte ;) 
Idag har vi dansat i skolan, de va as kul! Förstår inte varför vi inte gjort det oftare? Hmm men men vi dansade iaf street dance och ragga eller vad det nu heter! 
Sen på matten spelade vi spel,var sista matte lektionen så då passade vi på att göra något kul! Sen har vi haft svenska också vilket var lite små drygt men kom igång tillslut. 
Hann även prata med min mentor i skolan och guess what? Jag har behörighet i alla ämnen woop wooop och lärarna tycker att jag är en väldigt glad person och att det ska bli tråkigt att jag slutar.. 
Kommer kännas konstigt att inte gå till skolan, vill egentligen plugga en termin till men men nu gäller det att hitta på något annat att göra och åka ut på nya äventyr! :) 
 
Nä nu ska jag hoppa in i duschen och sen glo lite på tv! See ya 
Har nu officellt flyttat tillbaka in i mitt lilla rum igen woop woop, väntar bara på att bokhyllan och byrån ska komma sen är jag tillbaka :)