Fan va arg jag blir!
Gokväll!
Och så var denna helg över så som många andra helger. 
Sitter just nu hemma och chillar lite framför datorn och planerar lite inför veckan som kommer. 
Måndag och tisdag harj ag redan bokat upp saker på (förutom praktik) så nu är det bara resten av veckan som jag ska försöka att komma på något att göra på. 
Vill inte bara sitta hemma och va hela veckan, då jag var det den här veckan. 
Sen får vi också se hur pigg och glad jag är efter praktiken. 
Skönt att jag bara går 4 dagar denna vecka, så fredag ska jag nog börja jul handla lite. Får se hur det blir med det. 
Ska kolla om jag hittar någon som vill gå på stan eller på erikslund med mig. :D 
Hur som helst så har jag iallafall haft en super mysig helg uppe på landet, kändes så otroligt skönt att få sova ut och inte ha en massa måsten. 
Va hur mysigt som helst, tog en hel del bilder där uppe också. 
OMG fan va arg jag blir, har nu suttit över en timme med att försöka att ladda upp bilderna jag tog nu i helgen. Har taigt sådär 200 bilder, as snygga både svart vita och i färg. Tror ni att det går att ladda upp? NEJ!!
Nu har jag fan haft problem med att ladda upp bilder här på bloggen sådär en vecka. Hur kul tror ni att det är då att  ta nya bilder? Inte sådär super kul. Känns inte som någon ide om jag ändå inte kan ladda upp dom här..
Nu ger jag upp och det kommer bra upp en bild för idag. Får se om det löser sig tills imorgon!
#1 - Anonym

hoppas verkligen att de löser sig, kan de inte bero på att fotografierna är för stora? Vill bara säga att du är jätte fin :O

#2 - Robex Lundgren

fin bild