Hello Friday
Godmorgon!
Har ni sovit gott? 
Jag har sovit as bra inatt, vilket känns bra. Lagaom pigg o glad så här på morgonen. Kommer att vakna mer till liv senare under dagen. 
Idag ska jag ta och städa lite i mitt rum, ska in till stan för att köpa dricka och sen får vi se vad jag gör. 
Vid 5 tiden kommer Lina hit och så ska vi fixa oss inför kvällens roligheter. 
Så ja jag får väl se till att fixa lite tidinställda inlägg åt er ikväll, party outfiten kommer komma upp senare idag. 
Ska försöka ta massa bilder ikväll, får se hur det går haha:D 
Hoppas ni får en toppen dag så hörs vi lite senare! 
Bjuder på den här bilden ifrån när jag var i Kenya för ca 2 år sedan :D 
#1 - nathalie

Novembertävling i min blogg, välkommen att delta :) www.nathalieflisbäck.se

#2 - Julia ;DD

Fiin bild ju:]

#3 - Sara

Fin bild ! Hoppas du får en underbar helg :)