sjuk :(
Hola.
Hur har ni det? Har ni det bra?
Här är det okej, lite förkyld men det funkar.
Dagen har varit så sjukt seg.. Kan bero på att jag är sjuk.
Men men tur att jag bara hade två lektioner så ja de gick.
Efter skolan gick jag och beställde lite kort, så nu har jag satt upp kort på familj och vänner på min tavla jag har på rummet :)
Ska kanske beställa mer sen.

Väntar just nu på Julie och Fanny, vi ska köpa biljett till Werner bros studio här i Madrid. Vi åker dit på lördag morgon och kommer hem på eftermiddagen. Det ska bli så kul :)
Sen ikväll ska jag plugga, om jag inte däckar haha :)
Vill inte bli super förkyld nu till helgen så jag ska bara ta det lungt.
Nästa vecka har jag examen, måste klara detta prov för att få gå upp en nivå. Gissa om jag är nervös? Åhh jag vet att jag inte kommer klara det då alla mina andra prov har gått så dåligt. Men men jag ska plugga massor o försöka iallafall mer kan jag inte göra. 
Så vi får se om jag går upp en nivå eller inte. 
Hoppas det :)

Nä nu ska jag kliva upp ur sängen och starta datorn. Vi hörs sen igen :)