Gott nytt år!

Hallå! 

Gott nytt år på er! 
Tänka sig att det är nyårsafton idag, detta år har gått så fort men ändå inte. 
Känns som jag har hunnit med jätte mycket men samtidigt inte. 
Jag har hunnit med en hel del flytt, jobb, resa, varit med både familj och vänner osv. 
Har haft ett bra år och ser nu fram emot 2017. 
Hoppas nya året blir bättre än detta år. 

Hur har ni haft det? Har ni haft det bra? 
Har har eran 2016 varit? 
Jag har inget att klaga på, visst har man haft dåliga dagar och så men jag har haft mer bra dagar. 
Har verkligen med handen på hjärtat haft ett bra år, inte ett toppen år men ett bra år. 
Jag hoppas jag kommer åka mer utomlands osv 2017. 
Skulle verkligen vilja åka tillbaka till Madrid året som kommer men vi får se vad året tar mig. 
Jag ville bara logga in och önska er alla ety riktigt gott nytt år! 

Va på en långpromenad för en stund sedan. Hur mysigt som helst! 

Vi skulle gå på loppis men det var tyvärr stängt så vi åkte hem igen. 
På första bilden ser ni min första båt som jag gjorde igår :)