Såå trött !!
Godkväll! 
Okej det blev en tur hem till nana idag igen, denna gång bjöds det på middag och lite kort spel. 
Hur mysigt som helst, dock är jag lite väl trött för att stanna en längre stund så jag drog hem. 
Kom hem för ett tag sedan och nu ska jag lyssna lite på musik innan jag sover. 
Kommer få jobba imorgon med, men börjar samma tid som jag gjorde idag så vill jag lägga mig tidigt. Har varit uppe sent hela helgen, igår åkte jag bil 4-5 timmar med bakfylla. Okej jag var inte jätte super duper bakfull men ändå ni förstår. Kom hem till strax efter elva på kvällen, trött och seg sov sådär i natt och så var jag upp och jobbade idag. 
Men vem är jag som får klaga? Jag älskar mitt jobb så varför klaga? 
Men man måste också förstå varför man är trött hahah :) 

Hur som helst, imorgon efter jobbet ska vi alla ut och äta mat så det ska bli as kul. Ser fram emot middag med familjen :)
Och sen får vi se ifall jag får jobba något mer denna vecka. Flyttar juh på lördag och det är super spännande tycker jag. 

Hoppas ni haft en fin dag så hörs vi imorgon igen!