Inget jobb idag

Godkväll!
Idag blev det inget jobb för mig, trodde jag skulle få jobba men så blev det inte.
Men kommer få jobba imorgon istället så de känns bra.
Så vad har jag då gjort idag? Jag har varit hemma och städat, kollat på criminal minds och bara tagit det lugnt.

Är ganska så rastlös just nu, vet inte vad jag ska göra. Har ingen idé vad jag kan hitta på nu.
Kommer blir så att jag kollar på tv resten av kvällen och har allmänt tråkigt.
Ska bli skönt att jobba imorgon iallafall.
Har en hel del planer i veckan, så nu kan de bli bättre uppdatering här igen.
Ni får se vad jag ska göra, de kommer bli kul.
Hoppas att allt blir av bara, lite därför jag inte skriver vad jag ska göra. Ifall det inte blir av så märker inte ni att de jag planerat in inte blir av hahaha :)
Lite snart får man vara, men kommer ha ett fullt schema så ser fram emot den här veckan.

Har ni några planer för veckan? Har ni lov?
Jag har inger lov då jag inte går i skolan haha men fick lite ledigt idag så vi får se hur resten av veckan blir med jobb.
Känns bra att ha 2 dagar som jag ska få jobba på.

Hur som helst, jag hoppas ni har haft en fin dag så hörs vi imorgon igen.