utlandsresor
Godkväll på er!
Sitter just nu och lyssnar på musik, har nyss kollat lite på youtube och ett avsnitt av Skärgårdsdoktorn. 
Jag är på säsong 3 på skärgårdsdoktorn jag har inte så många avsnitt kvar nu så ska passa på att se klart den sista säsongen och se klart andra serier jag påbörjat. 
Jag har en hel del serier jag har börjat titta på men inte sett klart på än, nu när jag inte jobbar så långa dagar så har jag mer tid till att se 1-2 avsnitt av någon serie jag börjat titta på. 
Listan fylls på hela tiden känns det som och som om jag aldrig riktigt tittar klart på en hel serie så nu ska jag passa på. 
 
Hur som helst. det har gått bra på jobbet idag. 
Så skönt att vi haft 2 lugna dagar, jag hoppas det blir lika lugnt imorgon med. 
Imorgon slutar jag halv 4 vilket känns toppen, jag kommer åka direkt hem och fixa lite här hemma. 
Jag har inga planer så för veckan vilket känns toppen då jag hade så mycket förra veckan och det kändes i kroppen och i huvudet att jag hade lite väl mycket inplanerat. 
Så denna vecka ska jag fokusera på jobbet och vila upp mig och bara njuta av hösten. 
Kan inte fatta att det redan är November imorgon, hallå vart tog både September och Oktober vägen? 
Tiden bara flyger förbi, jag hinner verkligen inte med.. Men men nu är det inte lång kvar tills jag åker utomlands. 
Finns inget bättre än att åka utomlands, jag har även börjat planera in en Thailands resa. 
Min syster och hennes man ska till Thailand nästa år så jag ska ner och hälsa på dom. Vilket ska bli spännande. 
Jag har inte bestämt datum och så än, jag och min syster ska kolla på det någon dag. 
Så snart får ni veta mer om när jag åker till Thailand nästa år, gissa om jag är taggad? 
Älskar att resa, jag hoppas jag kan åka utomlands mycket nästa år. 
Jag kommer börja året med en utlandsresa eller ja det blir lite i slutet av Januari men ändå. 
Hur nice är inte det egentligen? Är as pepp på att åka utomlands.