Min födelsedag
Godkväll! 
Hur har ni haft det idag? Har ni haft en bra måndag?
Här har det varit helt okej, vaknade upp imorse och kände mig krasslig.
Jag tror jag håller på att bli sjuk.. 
Min hals krånglar och näsan rinner och jag känner mig låg. 
Så jag hoppas det ska gå över, vill inte direkt vara sjuk nu.

Hur som helst, igår var familjen över för att fira mig då jag fyllde 27 igår. 
Först kom min syster och min systerson vid 12 så vi åt lunch, kollade på film och umgicks. 
Sen vid halv 3 kom resten av familjen över på fika vilket var super mysigt. 
Vi satt ute och fikade hur nice är inte det?
Jag fick Marshall högtalare, alltså wow!! Jag önskade mig en högtalare ifårn just märket Marshall och fick den jag ville ha 😍
Sen på kvällen så kollade jag på film och så gick jag och la mig. 
Och idag har jag jobbat och sen bara varit hemma. 
Sitter just nu och kollar på Idol, någon mer som sitter fastklistrad framför tvn? 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
I lördags så drog jag ut med min syster och hennes kompisar. 
Min lillasyster och min stora syster kom över för lite vin, spel och bara umgås sen så överraskade min lillasyster med en utgång där vi mötte upp hennes vänner. 
Vi var först på pitchers och sen så var vi på publik och dansade. 
Alltså wow vilken helg jag haft! Wow det finns inga ord hur glad och tacksam jag är för alla fina människor jag har omkring mig. 
Är SÅ nöjd och glad över min födelsedag :)