Eminem konsert idag
Godmorgon! 
Idag är dagen då jag och Janike ska till Stockholm för att äntligen då få se Eminem. 
Jag sitter just nu och lyssnar på hans låter, äter frukost och ska snart fixa mig. 
Skulle ha gått upp strax efter 8 men jag vaknade vid 6 redan och kunde inte somna om så nu är jag uppe och har laddat upp med massa kaffe. 
Är så sjukt taggad för att se eninem, har velat se han i flera år. 
Kommer bli så jäkla coolt och roligt, är så glad att Janike följer med. 
Det kommer bli så jäkla roligt, ska ta en massa bilder så va redo för en hel del bilder sen. 
(null)
Imorgon när jag kommer hem ifrån Stockholm så ska jag hämta mina syskonbarn ifrån förskolan för vi ska se Sverige matchen. 
Kommer bli så mysigt, så ska vi grilla och kolla på fotboll. 
Jag har förberett lite här hemma redan idag då jag inte kommer hinna göra det imorgon. 
Nu hoppas vi på en vinst eller hur? 
Hur som helst, nu ska jag äta och sen fixa mig. 
Nu vill jag bara till Stockholm :)