13 skäl varför säsong 2
Godkväll på er!
Har nyss suttit och sökt lite jobb, hade tänkt göra det tidigare idag då jag slutade vid 11 idag men som jag skrev i tidigare inlägg så blev det inte så. 
Jag fastnade framför Criminal Minds och sen somnade jag lite, men nu har jag sökt en del jobb så vi får se om jag hittar några mer jobb jag kan söka eller om jag kanske vill studera något sen i höst eller ja vi får se vad jag hittar på. 
 
Hur som helst, ikväll blir en lugn kväll hemma, ska kolla lite på 13 Skäl varför då det var ett tag sedan jag såg på det. 
Har fortfarande inte sett klart säsong 2, jag vet det är helt sjukt.. 
Men jag har så många serier jag håller på att titta på, vet inte vilken serie jag vill se på osv. 
Så det har det blitvit att jag kollat på Criminal minds och suttit och ritat lite, men nu ikväll ska jag kolla på 13 skäl varför. 
Någon som sett klart säsong 2? Hört att sista avsnittet är helt sjukt.. Ser inte fram emot att se sista avsnittet, har inte så många avsnitt kvar att kolla på så innan veckans slut har jag sett klart på säsong 2 av 13 skäl varför. 
Bilderna har inget med inlägget att göra, men eftersom jag nu bloggar ifrån min dator vilket jag inte gjort på månader känns det som så har jag inte lagt upp dessa bilder ifrån när jag hade poolparty för familjen hemma hos mig. 
Jag har valt att inte lägga ut bilder på familjen, så ni får nöja er med att det är dessa bilder.. 
Det var verkligen en lyckad poolparty kommer göra om det någon dag när vädret är lite bättre och nu när min äldsta syster har kommit hem till Sverige igen. 
Nä nu ska jag laga lite mat och kolla på 13 skäl varför så hörs vi sen igen. 
Jag hoppas ni haft en fin fin dag :)