Gårdagen (vigiland)
Godmorgon!
Alltså åh vilken rolig kväll jag hade igår med min syster. 
Hon kom hem till mig vid 7 halv 8 så satt vi och lyssnade på musik och umgicks. 
Sen så åkte vi ner till cityfestivalen, först kollade vi på kaliffa och sen var det Vigiland. 
Vigiland var väl dom enda jag ville se under cityfestivalen så gissa om jag är glad?
Dom var sjukt bra live, hade så himla roligt igår. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Nu ska jag ladda om batterierna för idag, jag ska snart hoppa in i duschen. 
Sen ska jag till affären lite snabbt och sen ner på stan för att kanske gå på Prideparaden vi får se ifall jag hinner det idag eller inte. 
Sen ska jag förbi systemet lite snabbt, sen ska jag hem igen för att fixa mig och sen ska jag hem till min syster. 
Har fullt upp idag, så vi får se ifall jag hinner uppdatera något eller inte.
Annars uppdaterar jag imorgon igen, imorgon kommer det bli en lugn dag hemma. 
Vilket jag ser fram emot, är helt slut i kroppen. 
Men åh så roligt jag har haft det, tänk om man hade det så här roligt hela tiden. 
Hur som helst, jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.