Uppdateringen
Godmorgon! 
Sorry att jag inte uppdaterat så mycket på sista tiden. 
Det har inte hänt så mycket, och så vet jag inte riktigt vad jag skulle skriva. 
Men nu är jag tillbaka igen, ska försöka uppdatera bättre. 
Förra året var inget bra blogg år för mig, jag hade ingen energi/ork eller lust att uppdatera. 
Jag hade inte heller så mycket tid till att sitta och blogga på dagarna. 
Men nu i år ska jag uppdatera bättre. 

Hur som helst, igår efter jobbet gick jag på stan lite. 
Jag kollade in bokrean på akademibokhandeln men hittade inga böcker jag ville ha. 
Så tro det eller ej men jag köpte inga böcker.
Jag har så mycket bäcker hemma som jag måste läsa så det gjorde inget att jag inte köpte nya igår. 
Sen när jag kom hem så åt jag mat, kollade på the hills och så pluggade jag till körkortet. 
Det går lite segt med pluggandet för tillfället men jag läser några sidor iallafall. 
Så jag måste börja plugga lite mer, så jag tänkte sitta ner ikväll och plugga. 
(null)
Hur som helst, jag måste snart ta och röra mig mot jobbet. 
Jag ville bara logga in här lite snabbt för att kolla läget och uppdatera lite. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.