After work
Hallå där! 
Äntligen är det fredag igen, så himla skönt! 
Veckan har gått så himla fort och bra, vad hände liksom? 
Känns som om det nyss var måndag och dags att jobba igen efter ledigheten och nu har första jobbveckan detta år redan gått. 

Idag ska jag på after work med mamma och daddy cool och senare ikväll kommer Lina över till mig för att dricka lite vin. 
Sen får vi se ifall vi drar ut eller inte, men de ska iallafall bli mysigt med en AW och sen lite vinkväll med Lina. 
(null)
(null)
Så vad har annars hänt då? 
Här har det inte hänt så mycket, jobbade igår som vanligt sen när jag kom hem så började jag montera ihop Titanic skeppet jag har. 
Så nu ska jag bygga ihop Titanic alltså en modell byggsats. 
Jag har aldrig gjort det tidigare så vi får se hur det går, än så länge går det okej. 
(null)
Jag satt även lite imorse och byggde innan jag åkte till jobbet. 
Någon som gjort sån här byggmodell innan? 
Än så länge tycker jag det är roligt:) 

Hur som helst, nu ska vi snart ta och röra oss in mot stan för en AW. Jag hoppas ni får en fin fin fredag så hörs vi sen igen.