Lejonkungen
Godkväll :)
Hur har ni haft det idag? Har ni haft en bra söndag? 
Jag har haft det bra, har packat upp allt ur resväskan osv. 
Sen åkte jag till mamma och daddy cool, vi åt lite lunch och bara umgicks. 
Sen träffade jag min kollega Emma och hennes dotter för att se Lejonkungen på bio. 
Den var hur bra som helst, även om den var super bra så är orgenalet så mycket bättre. 
Men nya lejonkungen är bra, och värd att se! Den är väldigt bra gjord. 
Efter bion tog vi en promenad hem, jag har varit o handlat lite och chillar i värmen just nu. 
Alltså vad händer? Det är så sjukt varmt! Har knappt sovit något inatt för värmen. Men jag hoppas det blir bättre ikväll.  (null)
(null)
Någon mer som sett Lejonkungen? Vad tyckte ni om den? 


Hur som helst, jag ska bara vara hemma ikväll. 
Vilket känns bra, imorgon ska jag hem till mamma och daddy cool igen.
Och sen får jag se vad jag hittar på. 
Har inte gjort så mycket mer planer än så. 
Ska såklart övningsköra en hel del denna vecka och plugga teori med.
Så jag kan ta det där körkortet. :) 
(null)
Jag hoppas ni haft en fin fin dag så hörs vi sen igen.