Mot Göteborg
Godmorgon! 
Sorry för en seg uppdatering här, jag har haft fullt upp med jobb, teori plugg/övningskört osv. 
Jag har inte haft tid eller ork att uppdatera något varken här eller på Instagram. 
Men nu har jag tid och ork igen, idag ska jag till Göteborg för att se på Backstreet boys. 
Vilket jag är as pepp på! Kommer bli as kul med en helg i Göteborg, har knappt varit i Göteborg så det ska bli kul att åka dit. 
Imorgon ska vi på Liseberg där har jag aldrig varit så är as pepp på att åka lite karuseller också. 
Jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan på Instagram under helgen och sen på söndag kommer ett inlägg här om helgen i Göteborg. 
(null)
(null)
Jag har inte ens tagit sådär super mycket nya bilder heller så jag bjuder på dessa två sen en tid tillbaka. 
Hur som helst, jag ville bara uppdatera er lite snabbt nu innan jag åker till Göteborg. Mer inlägg kommer jag lovar men har tyvärr haft fullt upp och varit helt slut den senaste tiden. 
Men nu är jag pigg o glad så mer inlägg kommer. 
Nu måste jag gå så jag hinner till Göteborg :) 
Ha en fin fin dag :)