Lista över 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Japp var på min första real madrid match, har annars bara varit utanför arenorna dom spelat på! :) 

Hur har ditt 2013 varit?

Det har varit ett bra år tycker jag :)  

Blev du kär i år?

Nej

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

De datumet Sigge dog, datumen jag var i Spanien, Real Madrid Matchen och min syster sons datum (fast jag råkade skriva fel månad förut xD) 

 

Vad är din största framgång 2013?

Fick jobb och gick ut med Stipendium från skolan. De måste väll ändå vara största framgången eller? 

Bästa köpet?

Min tv, garderob, Samsung mobil och min surfplatta :) 

 
 Vad spenderade du mest pengar på?

Resaorna till Spanien, tv, mobilen. 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Japp, real madrid matchen gjorde mig både glad och besviken på samma gång. Är såå sjukt lycklig över att ha fått sett mina spelare :) 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Jambo Bwana, vet inte hur många gånger jag har hört den i år haha :D Och så Avicii - Wake me up och sen finns det 1000 sånger till som kommer att påminna mig om 2013 :)

 Vem har du umgåtts med mest?

familjen, Allis och Janike tror jag :) 

Har du haft ett förhållande under 2013?

nope. 

Vart reste du under 2013?

Spanien 2 gånger, räknas Göteborg? 

 Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Nä jag tror inte det. 

Vad gjorde du på din födelsedag?

Va med familjen, hade det mys! Firade mig med mina vänner helgen innan jag fyllde år :) 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Nja jag tror inte det. Tycker att mitt år har varit bra och vill inte att de skulle gå annorlunda. 

Vem saknade du?

Sigge så klart! Och sen finns de några andra jag saknar också. 

De bästa nya människorna du träffade?

Asså jag har träffat så sjukt grymma människor både ifrån skolan och jobbet så jag måste säga dom :) 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Ta alla möjligheter du får, res mera (iallafall försöka!) Känns som om 2014 kommer vara ett bra år! Ska nu köra på :)