Bilder ifrån idag
Hejsan!
Har nyss kollat klart på ett par avsnitt av SOA (Sons of Anarchy) har bara 3 avsnitt kvar av säsong 1 sen ska man börja titta på säsong 2 :) Känns som om jag kommer hinna titta klart på en hel del avsnitt innan skolan börjar igen xD 
Idag har jag passat Saga en stund, vi var ute i solen och lekte och sen gick vi hem. 
Hade det hur mysigt som helst iallafall. 
Åt god påskmiddag som Moni och M hade fixat, dom äverraskade också med en god efterrätt! Woop Woop 
Massa kärlek till dom ♥
Sen kom Nana över också så nu sitter dom ute i vardagsrummet och kollar på film och jag sitter här inne i mitt :) 
Här umgås vi på hög nivå :) 
 
Har iallafall bestämt mig för att gå hem till min bror på fest, inte för att jag har något att dricka men det gör inget kan jag bara vara trevligt sällskap:) Ska bli kul + att min kompis ska följa med också så jag hopaps att kvällen blir rolig :) 
 
Här är lite bilder ifrån idag: