Ouija
Hej på er!
Sitter just nu och chillar lite framför datorn. 
Försökte få emma att följa med på bio och se skräck film ikväll men hon var inte rikigt på. 
Så ja vi får ta och kolla på skräckfilm hemma istället. 
Har fixat hem lite läskiga filmer som vi kan ta och titta på, så vi får se om det blir film ikväll eller i helgen. 
Har ni några bra förslag på läskiga filmer kan ni väl säga till? 
Jag hade gärna velat se antingen ouija eller Annabell på bio men får göra det en annan dag istället. 
Ouija handlar då om: 
En grupp vänner hittar ett uråldrigt s.k. Ouija bräde. Genom att använda detta väcker de mörka krafter till liv igen och står plötsligt inför fasansfulla händelser.

Och här är en trailer för filmen: 
Hur läskig verkar inte denna film vara egentligen? Åh vad jag vill se den haha :D 
#1 - coffeeandcupcake.blogg.se

Haha sånna filmer skulle jag aldrig våga se :) Om du är intresserad av att gästblogg hos mig, kan du nu läsa om det på min blogg :)

#2 - Linda

den såg min kompis igår :) hon gillade den inte :)