Soldiers eyes (sons of anarchy)
Godkväll!
Sitter just nu och lyssnar på musik och chillar lite, funderade tidigare på att kolla på Sons of Anarchy men det blev inte så. 
Istället lyssnade jag på låtar ifrån serien, åhh tänka sig att serien är över.. 
Gissa om jag grinade till sista avsnittet? Oja, det var så sorgsligt. 
Jag kan verkligen med handen på hjärtat säga att Sons of Anarchy är världens bästa serie. 
Är så sjukt glad att jag började titta på den, var faktiskt lite fundersam på ifall det var en serie för mig. 
Men Nana övertalade mig till att titta så jag gjorde det :) 
Ni som läser min blogg vet att jag kollade på dom första säsongerna på 2-3 veckor bara haha så ja jag kan nog säga att jag fastnade på en gång haha :D 
 
Är det någon av er som har eller tittar på Sons? Och vad tycker ni? 
Håller ni också med om att den är grymt bra? 
Åhh vad jag gillar denna låt:  
 
Bilder ifrån google!
Bjuder även på denna låt ifrån sista avsnitten av Sons, omg vad jag grinar till den låten!