No work today..
Hejsan!
Hur har ni haft det idag då? Har ni haft det bra? 
Min dag har varit bra, har kollat lite jobb, träffade Janike en stund på stan osv.
Asså fan va arg jag blir på min mobil, dom ifrån jobbet hade ringt mig för att dom ville att jag skulle jobba idag. 
Och tror ni att jag fått samtalen eller? Nope min mobil har inte visat att jag fått några samtal eller att jag missat samtal. Så då gick jag miste om en jobbdag..
Åh blir så sur, tur att jag kommer få jobba imorgon istället. 
Ser fram emot att äntligen få jobba lite, jag hoppas jag får jobba mer i veckan! 
Och om jag inte ska jobba så ska jag vara hundvakt på torsdag, kommer bli kul. 
 
Det känns så bra att få jobba lite, ni anar inte hur segt och tråkigt det har varit att sitta hemma. 
Även om jag träffat vänner och så, så har det varit segt att inte få jobba.
Ser verkligen fram emot att få jobba, träffa personal och allt. 
Kommer bli as nice!
 
Hur som helst, jag hoppas ni har haft en bra måndag, så hörs vi lite senare :D