Dags att jobba

Godmorgon!
Hej, trött tjej här alltså!
Inatt har jag sovit hur bra som helst, vaknat endast två gånger. Vet ni hur skönt det har varit?
Alltså de kanske vänder nu? Kanske äntligen kan få sova lite?
Hoppas verkligen att jag slipper vakna massa och bara kan få sova ut en hel natt.

Hur som helst, idag ska jag jobba. Det är därför jag är uppe as tidigt, ska med en buss som går kl 7.
Ska äta lite frukost och fixa mig osv.
Är inte så taggad på att vara vaken så här tidigt men men.
Idag slutar jag kl.3 jag hoppas att det blir så också så jag kan åka hem och städa, vila, kolla film osv. Har kommit hem ganska sent dom andra dagarna så jag har inte direkt hunnit göra något när jag kommer hem.
Lite tråkigt, så jag hoppas jag slutar tre så jag hinner hem och fixa saker :)

Hur har ni haft det då? Har ni har det bra än så länge denna vecka?
Jag har haft det bra, har bara varit otroligt trött. Jag förstår inte hur trött man kan vara ibland haha :)
Nä nu måste jag gå upp så jag hinner fixa mig osv :)