Jul filmer

Godmorgon!
Och så var tisdagen här igen, jag har väl sovit sådär inatt. Har vaknat några gånger och kollat klockan och haft lite svårt att somna om.
Känns lite sådär, kommer nog bli lite piggare sen när jag kommer till jobbet och får dricka lite kaffe och träffa fina kollegor.

Efter jobbet ska jag hem, ska kolla klart på säsong 7 av criminal minds. Jag har dragit ut lite på det då jag inte har säsong 8 och uppåt.
Men tänkte att jag nu ska kolla klart på säsong 7 och sen börja mer lite jul filmer.
Kommer göra ett inlägg om mina top 5 bästa jul filmer :)
Har ni någon julfilm som ni bara älskar? Jag har ett par stycken som jag kollar på varje jul.
Så jag ska börja kolla lite jul filmer nu i veckan :)

Hur som helst, hur har ni haft det? Har ni haft det bra?
Jag har det bara bra trots jag är super trött.. haha hoppas verkligen att det går över under dagen :)

Eftersom jag nu lagt upp massa jul bilder så bjuder jag på en sommarbild istället :)