Mitt 2016 del 3
Hallå!
Sista advent idag, dagen började med att jag tvättat. 
Ska snart ta och städa lite, men innan de så blir det en ny del av mitt 2016.
Hoppas ni är redo? Blir nog en del 4 och 5 sen också vi får se. 
 
  • Västerås Cityfestival drog igång och första gången jag såg Petter live xD 
  • Ännu mer bio har varit på en hel del bio dett år
  • Passat syskonbarnen xD 
  • Power meet (vilket va det sista året i Västerås detta år) 
  • Firade midsommar uppe i Sommarstugan. 
  • Badat en hel del denna sommar, hur mysigt och roligt som helst. 
  • Va till kolmården för första gången, så himla roligt!
  • Varit in till stan en hel del, fikat, shoppat osv 
  • Jurassic Expo 
  • JAG BLEV 25 ÅR!! :D 
  • Va på begravning detta år.. :( 
  • Varit på Loppis 
  • Kulturnatten :) 
  • Börjat på ett nytt jobb igen (är uppe i 3 jobb som jag är på) 
  • Kräftskiva med Lina 
  • Va till Sthlm med Lina för att se Flying illusion :) 
Blir bara mer och mer bilder för varje inlägg haha :D