Mitt 2016 del 4
Hallå!
Här kommer del 4 av mitt 2016, vet inte om detta är det sista eller om det kommer ett till inlägg om mitt 2016. 
Kanske svarar på ett par frågor om 2016 som har hänt osv. 
Vi får se hur jag gör. 
  • Har firat en hel del födelsedagar detta år, precis som alla andra år. 
  • Åkte ner till Pappa och Eleonor igen (4e gången iår va? Eller 3e? noll koll på hur många gånger jag åkt ner iår bara.) 
  • Halloween fest
  • Passat Rafiki ett par gånger iår.. 
  • Åkte till Tyskland med pappa och Eleonor :) 
  • Va på mer Loppis 
  • Kolla på en massa serier iår, bla Criminal Minds, O.C, Sons of Anarchy osv 
  • Köpte min nya kamera, en polaroid kamera 
  • Pappa och Eleonor kom hit på besök, vilket var super mysigt! 
  • Hade adventsfika här hos mig. 
  • Var på marknad ute vid Tidöslott 
Okej det var det, sen har det hänt mer saker än så. Men det skulle ta en sån tid att skriva ner varenda liten sak jag gjort. 
Och det skulle dessutom bli ca7-9 olika inlägg, så jag avslutar nu mitt 2016 nu. Kommer säkert komma ett till med lite olika frågor osv som jag svarar på. 
Tror jag gjorde det första året, kommer inte ihåg. 
Lite olika bilder, kommer inte ihåg om jag la upp bilder ifrån när jag fyllde 25 i förra mitt 2016? Om inte så kom dom upp här haha :D 
Åhh det va verkligen så himla kul på min 25 års dag!!