Stressad?

Hallå hallå! 
Sitter just nu och dricker kaffe och har lite rast. 
Behöver jag ens nämna att jag är trött? 
Det tar verkligen på krafterna att gå upp tidigt och jobba hela dagen och sen hem och fixa i lägenheten. 
Är såå trött bär jag kommer hem att jag knappt vet vad jag ska göra. 
Men igår hann jag städa lite i allafall och handla hem lite saker till lägenheten.
Det känns som om jag knappt hinner vara hemma, går upp så tidigt för att åka till jobbet och sen så kommer jag hel tidigast halv 6 om jag har tur. 
Och imorgon ska jag åka halv 6 på morgonen för att hinna till jobbet. 
Blir en lång dag imorgon, sen får vi se ifall det blir helg eller inte. 
Tror jag kommer få jobba på fredag också :) 

Hur som helst, idag ska jag kanske träffa en kompis. Vi får se hur det blir. Skulle egentligen vilja åka hem, handla inför imorgon och sova. 
Känner mig lite stressad över att knappt ha tid till att sova, vila och bara va. 
Så vi får se ifall jag träffa min kompis idag eller inte. 

Nä nu ska jag dricka kaffe och njuta av lite rast :)