Förkyld
Hallå på er!
Sitter här och är förkyld, känns lagom kul eller inte.
Var och jobbade tidigare idag och det har gått bra fastän jag är förkyld. 
Så jag mår som jag förtjänar, bara det inte blir värre till helgen dvs. 
Skulle vara så sjukt tråkigt om jag missar Malmö och Ung Cancer festivalen, som jag sett fram emot nu i ett par veckor. 
Så ja Malmö jag kommer, tror jag, om jag inte ligger hemma med feber och värsta dunder förkylningen. 
 
Hur som helst, sitter just nu och kollar runt lite på youtube och olika bloggar. 
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, vi får se vad denna kväll har att erbjuda. 
Kommer iallfall lägga mig tidigt, så får vi se ifall jag får jobba imorgon eller inte. 
Skulle kanske behöva vara hemma och vila och så tills helgen, men vad vet jag? 
Vi får se hur det går, vill verkligen inte vara sjuk i helgen. 
 
Har ni också den oturen att så fort ni ska iväg på något ni sett fram emot så blir ni förkylda? 
Det kanske inte har hänt mig varje gång jag ska iväg på saker men väldigt ofta.
Kan jag inte vara sjuk en annan gång istället liksom? 
2-3 gånger har det hänt att jag varit sjuk när jag har åkt till Spanien (om inte mer), var sjuk min sista vecka i Madrid, sjuk nu lagom tills i helgen, sen har jag varit sjuk en massa andra gånger då jag ska iväg på saker. 
Snacka om tajming? 
 
Hur som helst, jag får se till att vila massa nu innan helgen så får vi se hur det blir. 
Men som det ser ut nu så åker jag till Malmö på fredag, som jag längtar!
Kameran kommer att åka med, men vet inte hur mycket kort jag kommer att ta. 
Det återstår att se, ni lär väl märka hur mycket kort det kommer upp här? 
Datorn kommer inte att få följa med till Malmö, kommer inte ha tid att sitta vid datorn när jag är där nere, så det kommer bli mobil inlägg. Hopaps det inte gör nått?