Hundvakt

Godmorgon!
Och så var söndagen här igen, känns så skumt.
Helgerna går bara fortare och fortare tycker jag.

Hur som helst, i helgen har jag varit hundvakt åt lilla Rafiki. Det är därför uppdateringen varit sådär.
Hade totalt glömt bort att jag skulle passa han den här helgen så i fredags när mamma sa att jag skulle ha Rafiki i helgen blev jag väldigt förvånad haha 😂
Men men tur att hon påminde mig!

Igår var jag ut till Erikslund med Lina och Elsa, vi åt lunch på Ikea och sen blev det lite shopping på det.
Igår kväll kollade jag på E.T och sen på twilight.
Det har inte hänt så mycket mer än det.
I fredags firade vi daddy cool som har fyllt år så det blev smörgåstårta och sen vanlig tårta hade hur kul som helst!

Idag ska jag åka hem lite snabbt för att fixa lite i lägenheten osv sen ska jag tillbaka hit till mamma för att ta hand om hunden. Ska passa han tills imorgon.
Vi får se hur mycket jag får jobba i veckan, är iallafall inbokad på två pass som de ser ut nu. Men de kan ändras, om jag känner mina jobb rätt så tror jag att jag kommer få jobba imorgon med. Men man vet aldrig.

Jag hoppas ni har haft en bra helg så hörs vi sen igen!