Nikon coolpix A10
Hallå!
Okej jag är inne på att köpa en digiralkamera att ha med när jag är iväg på saker. 
Jag har en Nikon 1j2 digitalsystemkamera och den är super bra inte det, men så fort jag ska på konsert eller så, så kan jag inte ta med den in osv. 
Eftersom den räknas som en systemkamera kan jag inte alltid ha med den överallt osv. 
Och sen tar den en massa plats i väskan, så jag vill ha en lite mindre kamera som jag kan använda, jag vill helst ha Nikon. 
Den ni ser på bild är den jag har tittat lite på, hittade den på Media markt för 889 kr men ska fortsätta att leta och se ifall jag hittar den fast lite billigare. 
Det är en Nikon Coolpix A10, den verkar as bra men ska som sagt kolla vidare och se vad jag hittar. 
Någon som vet om den är bra? 
Eller om ni har andra tips på digitalkameror så säg gärna till och länka så jag kan kolla dom. 
Vill inte att dom ska va as dyra utan något lite billigare då jag redan har min digitalsystemkamera så behöver jag inte en till dyr kamera. 
Jag är inte så jätte bra på kameror så säg gärna till vad ni tycker är bäst osv.