Va tycks ? :)

Hallå!


Kom hem för en stund sedan, sitter just nu och kollar på youtube och lagar mat. 
Ska snart ta och fixa det sista på maten, sen ska jag kolla lite på youtube :) 
Idag var jag först med nana och fikade lite, sen så träffade jag Lina och Elsa. 
Vi va in på lager 157 och jag köpte två par jeans så nu kan jag slänga mina trasiga jeans :) 
Sen så var vi inne på eko och där köpte jag ett nytt täcke, jag har redan ett men det har jag haft så länge så måste byta. 
Sen var vi inne på Erikslund och där köpte jag hörlurar och ett par solglasögon:) 
Det var väl det, var i vilket fall som helst hur mysigt som helst. 
Blev en hel del shopping för min del.. 

Hur har ni haft det idag idag? Har ni haft en fin dag? 
Jag har bara haft det bra, va roligt att hänga med Lina och Elsa :) 
Jag hoppas ni har haft en fin fin dag så hörs vi sen igen!

Va tycker ni om glasögonen? :)