Game of thrones
Hallå!
Hur har ni det? Har ni haft en bra dag? 
Jag har haft det bra, är fortfarande förkyld men jag kämpar på med allt. 
Jag skulle ha haft möte med Västerås filmfestival men jag känner mig långt ifrån helt 100 så jag blir hemma ikväll. 
Måste vila upp mig inför resten av jobbveckan.. Jag hoppas jag inte kommer behöva sjukanmäla mig någon dag. 
 
Hur som helst, ikväll ska jag kolla på Idol. Någon mer som koller på Idol? 
Jag gillar bara audition på idol sen tittar jag typ inget mer, men kanske blir ändring iår vi får se. 
Så ikväll ska jag bara vara hemma, mysa ner mig i soffan och kolla på tv. 
Imorgon väntas jobb, precis som vanligt, jag har fått fler timmar så nu blir det heldagar på jobbet istället för några timmar här och några timmar där. 
Vilket känns hur bra som helst, ser fram emot mitt schema för resten av hösten ska bli spännande och se exakt hur mycket jag kommer få jobba.
 
Nä nu ska jag kolla runt lite på youtube, kanske ska kolla på Games of thorones eller om jag tittar på det i helgen. 
Jag ska nu äntligen  börja titta på Games Of Thrones, är det en serie ni följer? 
 
#1 - Lars Gustafsson

Givetvis följer jag Game of Thrones
De senaste 7 avsnitt avklarade. Återstår 7 avsnitt till kanske nästa år????