Gårdagens födelsedagsfirande

Godmorgon!

Och så var helgen över, det gick lite väl fort!! Jag hann inte med helgen! 
Igår fyllde jag 26 år, började dagen med att fixa här hemma innan familjen skulle komma över på fika. 
Sen så kollade jag och moni på film medans vi åt middag. 
Vi fixade lite bål och lyssnade på musik medans vi väntade på att resten av gänget skulle komma på fest. 
Det blev en väldigt rolig fest, mycket skratt och glada miner. 
Vi spelade lite spel och bara umgicks, dock ser lägenheten ut som jag inte vet vad. 
Har 5 påsar med soppor! Hur blev det ens möjligt? 
Men Åhh så roligt vi hade det igår! 
Idag mår jag faktiskt väldigt bra, vilket känns toppen!
Ska snart ut med alla soppor sen ska jag tvätta och så funderar jag på att åka in till stan ett tag. 
Jag hoppas ni får en fin fin söndag så hörs vi sen igen!