Madlady klänning
Hallå!
Hur har ni haft det idag? Har ni haft det bra? 
Här har det varit helt okej, har inte gjort något speciellt idag, har försökt hitta på något men alla är upptagna med annat så jag har bara varit hemma. 
Var förbi ICA för att hämta ut ett nytt paket, beställde en klänning ifrån madlady på rean så den kom idag. 
Hur snygg som helst! Kommer komma bild på klänningen sen. 
Sen har jag suttit och läst, druckit lite te och bara varit hemma, så trött på att bara vara hemma. 
Vill hitta på något, så svårt när alla är upptagna och jag vill liksom inte hitta på något själv. 
Men ja imorgon tänker jag åka in till stan, ska nog gå förbi mamma och daddy cool och hänga med dom ett tag. 
Pallar inte sitta hemma hela dagen, känns som om det är det enda jag gjort den här veckan. 
Skulle ha träffat Lina M imorgon men det blev inte så, vilket är surt. Det är liksom andra gången på mindre än en vecka som hon ställer in. 
Så ja det suger, så vi får se när jag åker in till stan imorgon. Men det blir nog på dagen någon gång skulle jag tro. 
 
Hur som helst, ikväll blir jag hemma. Vilket känns lite sådär. 
Ska inte göra så mycket, läsa lite i min bok, jag har så otroligt många böcker jag har som jag inte läst som jag ska läsa så jag måste börja läsa mer. 
Men åh jag gillar böcker, skulle verkligen vilja ha mer böcker än vad jag redan har men har inte plats för det just nu. 
Så ja jag får köpa nya böcker sen i höst eller så. 
Jag hoppas ni har haft en fin fin dag så hörs vi sen igen.