Mot Örebro idag

Godmorgon!

Okej sorry att det inte blev en uppdatering igår men jag gjorde absolut inget igår och jag hade ingen aning om vad jag skulle skriva. 
Men i'm back!! :)
Idag ska jag och Lina till Örebro, ska snart ta och gå mot bussen. 
Ska bli så skönt och roligt att komma iväg och göra något. 
Vi ska först gå på Titanic utställningen sen ska vi utforska Örebro innan vi åker hem. 
Vilket jag ser fram emot! Jag har med mig kameran så bilder kommer att komma upp. 
Jag vet inte hur mycket jag kommer uppdatera idag men ska försöka uppdatera minst en gång till idag. 
Jag hoppas ni får en toppen dag så hörs vi sen.
Har lite att göra nu innan vi åker :)

#1 - NORRSKEN EMMA

ha en toppen fredag

krraam

Svar: SV: Åh tack, hoppas du hade en toppen fredag du med ;D
Sofia Nilsson

#2 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så spännande med Titanic-utställningen! :)

Svar: SV: Ja det var super roligt, dock var utställningen mycket bättre i Madrid än vad den är här i Sverige. ;)
Sofia Nilsson