Sista semester veckan
Godkväll!
Kom hem för en stund sedan, har varit på möte på jobbet och det slutade vid halv 7 på kvällen. 
Men åh så skönt det var att vara tillbaka på jobbet med mina fina kollegor. 
Som jag längtat, även om det är skönt med semester och ledigt så känns det så skönt att börja jobba igen. 
Jag har varit ledig lite för länge kan jag tycka, så det ska bli så skönt att börja jobba nästa vecka igen. 
Även nästa vecka kommer vi ha ett till möte så det är spännande, kommer vara helt slut sen på kvällen då jag först kommer jobba och sen på kvällen ha möte. 
Men det kommer vara värt det och jag ser så mycket fram emot att få börja jobba. (säger det nu men om ett par veckor kommer jag vilja vara ledig igen xD) 
 
Hur som helst, imorgon tänkte jag ta och baka. 
Vet inte om jag kommer hinna eller orka baka nästa vecka så jag gör det  imorgon, kommer baka kanelbullar inför min födelsedag. 
Och så tänkte jag ta med till jobbet också, så imorgon blir det att baka lite bullar. 
Och sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda, och sen på onsdag funderar jag på att åka till Örebro för att gå på Titanic utställningen. 
Dock har jag ingen att gå med så det blir nog så att jag åker själv vilket är tråkigt. 
Annars händer det inte så mycket mer i veckan än så länge. 
Har inte gjort några mera planer än så, ska nog njuta lite extra åt min sista semester vecka. 
Har ni några roliga planer för veckan? 
Bjuder på denna bild ifrån när jag var i Zurich i början av sommaren :D