Skam

Godmorgon!

Och så var måndagen här igen, sitter just nu och kollar på nyheterna. 
Än så länge verkar det inte som om jag kommer få jobba idag. 
Har inte planerat in något på dagen då jag kunde ha fått jobba. 
Så vi får se vad jag hittar på, kanske åker in till stan eller något. 
Har inte riktigt hunnit funderat på vad jag ska hitta på idag så jag får nog ta dagen som den kommer. 

Igår kväll satt jag och kollade på säsong 3 av skam. 
Jag började titta på säsong 3 i våras men pallade inte att kolla klart så jag gjorde det igår. 
Kanske kollar på säsong 4 ikväll eller i veckan. 
Någon som sett klart alla säsonger av skam? 

Hur som helst, nu ska jag kolla på nyheterna, fixa mig och äta frukost. 
Hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen. 

#1 - NORRSKEN EMMA

ha en bra start på måndagen =)

krram

Svar: Tack, hoppas du får en bra måndag :)
Sofia Nilsson

#2 - lars

Hej Jag har sett alla SKAM säsongerna. Bra serie tycker jag. Jag är väl lite för gammal 67 för tonårsserie. Men va fan, jag tycker den kan ses av alla generationer. Den tar upp saker vi alla upplever eller har upplevt. Lycka till med säsong 4