Så otrolig seg

Hallå! 

Sitter just nu på espresso house och dricker lite kaffe medans jag väntar på att Lina ska sluta jobba. 
Har gått lite på stan, akademibokhandlen har rea just nu så jag va där och kollade lite. 
Hittade en bok jag köpte, har egentligen en massa böcker hemma jag måste läsa men har tänkt börja läsa mer nu. 
Så jag hoppas jag börjar läsa nu också haha :) 

Hur som helst, idag har jag som sagt jobbat på som vanligt. 
Har gått bra, men segt va det. Känns som om de va ett tag sedan de va så här segt att jobba. 
Men men skönt att jag slutade tidigt idag, inte ofta jag slutat tidigt så det känns bra när det väl händer. 
Annars händer det inte så mycket, är otroligt seg och trött! 
Måste bero på vädret... Det påverkar så otroligt mycket. 
Jag vill ha sommar o sol nu! Är så trött på detta väder liksom! 

Hur som helst ska dricka mitt kaffe nu så hörs vi sen igen! 
Hoppas ni har haft en fin fin dag.