Gårdagen
Godmorgon!
Okej jag hade tänkt uppdatera igår men hade fullt upp med att städa sommarstugan, åka hem, hämta mina kläder och lämna min saker på 10 min, åka till erikslund och sen äta + fixa mig innan 7. 
Blev lite sen till min brors flickväns födelsedagsfest, men inte så super sen men ändå. 
Är ändå stolt att vid 7 var jag helt klar och gick till bussen för att åka till min bror, hade så himla roligt igår. 
Vi var först ute på tomten och spelade spel så som kubb och bear pong och lyssnade på musik och hade det super bra. 
Nu kanske ni kommer tro att jag kommer skriva att jag mår som jag förtjänar, men med handen på hjärtat så mår jag väldigt bra. 
Jag hade inte med mig sådär överdrivet mycket dricka till festen just för att jag inte skulle dricka för mycket, hade till och med dricka kvar när jag kom hem, men det beror på att jag fick lite dricka av min bror + att jag valde att inte dricka allt för mycket utan att ta det lite lugnt. 
Så vid 2 inatt åkte jag hem till hallstahammar, så skönt att äntligen få sova i min egna säng!
Idag ska jag packa upp min väska typ, åka in till stan och hitta ett ställe som lagar min externa hårddisk och jag hoppas jag hittar ett ställe som är bra men ändå billigt och att jag kan få mina bilder idag. 
Sen får vi se jag hittar på, har inte så mycket mer planer än så för dagen vilket känns helt okej. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen. 
Lite bilder som jag tagit uppe på landet, mer bilder kommer :)