Hoppas nästa år blir minst lika bra
Hallå!
Jag har varit hemma nu i en timme ungefär, har bara chillat framför datorn och inte gjort något speciellt. 
Har haft fullt upp den här veckan, så idag ska jag bara vila ut och andas. 
 
Igår började jag dagen med Pride paraden genom Västerås city sen var jag tvungen att åka hem för att möta upp Carro. 
Hon skulle ha kommit hem till mig men glömde att hoppa av i Hallstahammar så hon hamnade i Arboga, så efter vi stressat sönder över hur vi skulle lösa allt så blev det så att vi möttes upp inne i Västerås istället sisådär 2 timmar efter vi skulle ha setts. 
Så åt vi middag på pinchos, sen så gick vi omkring och kollade runt festivalen och sen åkte vi hem. 
Var en väldigt lung dag men ändå inte, somnade på en gång när jag kom hem till mamma sen. 
Jag har under helgen sovit hos mamma och daddy cool vilket har gjort allt så mycket enklare för mig. 
Har sluppit åkit fram och tillbaka  till Västerås och framför allt sluppit åka hem vid 3-4 på morgoen helt själv. 
Så det har varit as skönt att fått sova hos mamma i helgen, men nu är jag hemma igen vilket är skönt det med. 
Ska ta och packa upp allt, samla ihop all tvätt tror jag har tvätt tid antinge imorgon eller på tisdag. 
Har glömt vilken dag jag ska tvätta på så jag ska ner imorgon och kolla vilken dag och tid det var. 
 
Annars händer det inte så mycket, har haft en toppen helg på Västerås Cityfestival. 
Har både sett Miriam Bryant, Peg Parnevik och Norlie och KKV ;) Har haft så himla roligt med mina syskon, kollegor och vänner. 
Jag hoppas att Västerås Summer Meet blir minst lika roligt, ska bli spännande att se hur Västerås Summer Meet är och hur det kommer att bli. 
Förut var det Power Meet men dom har flyttat till en annan stad så nu har Västerås startat eget och det kommer heta Västerås Summer Meet. 
Och i år det första år för Summer meet så det ska bli kul, kommer nog vara ungefär samma som Power meet tror jag. 
Får ta och skapa en egen kategori för Summer meet eller så får det hamna i samma som Power meet, vi får se :) 
Tyvärr har jag inte tagit så mycket kort, har totalt glömt bort det. Känns som jag mest har farit omkring för att hinna träffa alla, se allt och göra nästan allt. Men har verkligen har super roligt. Hoppas nästa år blir minst lika bra!