Hundvakt

Hallå!

Kom precis hem för en liten stund sedan, blev lite ändrade planer idag. 
Först var jag på jobbintervju, sen så var jag med Malin och höll henne sällskap medans hon tatuerade sig. 
Tanken var att vi skulle hänga efter det också, men är just nu hundvakt så istället för att gå på stan, kolla in summer meet åkte jag hem med Li (hunden). 
Så nu under hela summer meet kommer jag vara hundvakt, kommer som planerat ha picknick med mina kollegor men sen efter det får vi se hur jag gör. 
Blev lite ändrade planer nu när jag är hundvakt hela helgen men det ska bli spännande. 
Har aldrig passat Li förut så vi får se hur det går. 
Men tror det kommer gå bra. 

Nu ska jag laga lite mat och sen ska jag nog bara kolla på tv. 

Ska se om jag hinner förbi systemet idag eller om jag tar det imorgon. 
Jag hoppas ni får fin fin kväll så hörs vi sen igen.