Inte kul längre!!

Hallå!

Sitter just nu hemma och väntar på att elen ska komma tillbaka. 
Var nere i tvättstugan för att fixa den sista tvätten och ta med den tillbaka upp i lägenheten.
På vägen tillbaka så började det åska, mysigt tänkte jag och skyndade mig in ifrån regnet. 
Men så mysigt är det inte! Det låter som sjutton, nu har det mer eller mindre slutat blixtra men det åskar fortfarande. 
Dock inte lina högt som för 5- 10 min sedan. 
Och så har elen gått, så nu sitter jag och använder mobildatan, hade tänkt gå och handla men det lär inte bli en på ett tag. 
Men men what to do? Har ingen aning om vad jag ska göra eller när elen kommer tillbaka, hade tänkt äta inna jag gick och handla men vet inte riktigt vad jag ska äta nu. 

Hur som helst, jag ska väl hitta på något att göra medans jag väntar så vi får höras sen igen. 

Uppdate: bara för att jag skrev att det inte blixtrade så har det börjats igen..

Det här är inte kul längre! Jag brukar tycka om åskan osv men nu tycker jag inte det är kul!!