Jobbintervju imorgo

Godkväll!

Och så var denna dag över, känns som om jag nyss vaknade. 
Har haft fullt upp med att umgås med Lina, var ett tag sedan vi sågs så det var roligt att hänga med henne. 
Vi var ute på Erikslund hela dagen mer eller mindre. 
Sen när jag kom hem kollade jag lite på criminal minds och lite på youtube och åt middag. Blev tacos idag igen, i brist på att laga något annat. 

Imorgon ska jag på jobbintervju, det ska verkligen bli spännande. Var ett tag sedan jag var på intervju så det ska bli roligt. 
Efter det möter jag upp Malin på stan då hon ska tatuera sig, när min intervju är klar har hon redan börjar tatuera sig så jag kommer gå till tatueringsstudion och kolla på när hon tatuerar sig.

Sen efter det får vi se vad vi hittar på, har inga mer planer för dagen så vi får se vad den har att erbjuda. 
På tal om annat så märks det att det är summer meet. 
Hös musik spelas utanför fönstret, massa bilar och folk ni anar inte hur taggad jag är. 
Nu är det äntligen sommar gott folk! :)