Maten på KFC

Hallå!

Nu är jag hemma igen, har varit hemma en stund men giras what?
Jag har nyss dammsugit klart lägenheten , funderade först på att göra det sen men kom fram till att jag då inte alls skulle göra det.
Så nu har kag dammsugit och ska snart ta badrummet, ska bara starta lite musik och sen ska jag städa det sista. 

Hur som helst, idag var jag och Malin på KFC. 
Alltså Åhh det var så mycket folk! Och sen var maten väldigt gott tycker jag, är super nöjd över besöket. 
Kommer lätt att åka tillbaka dit någon dag och äta. 
Sen var vi till Erikslund lite snabbt, var in på Ikea och kollade lite. 
Hittade så mycket jag ville ha, det som är så tråkigt med att ha en liten lägenhet är att jag inte kan ha de möbler jag vill ha. 
Men ja jag hoppas jag får tag i en större lägenhet snart. 

Nä nu ska jag städa det sista så det är gjort. 

Annars kommer jag aldrig igång med det. 
Jag hoppas ni har haft en fin fin dag så hörs vi sen igen.