Hur svårt ska det vara?
Hallå!
Okej den här dagen gick lite väl fort.. Vad hände egentligen? 
Men idag har jag jobbat och efter jobbet drog jag till mamma och daddy ool och hjälpte dom i deras lägenhet innan jag drog hem. 
Sitter just nu och kollar lite på youtube och har nyss ätit middag, egentligen borde jag fixa med packningen osv men jag känner att jag tar på i helgen tror jag. 
Känner inte alls för att packa redan nu utan jag kommer nog packa i helgen, och imorgon är sista jobbdagen innan semester. 
Kännas så himla gött att det är semester nu, jag hoppas jag får några veckor semester men även att jag får jobba lite. 
Men vi får se hur det blir, men jag är just nu as pepp på semseter och att få åka utomlands. 
Kommer bli så himla roligt! 
 
Annars då? Det har inte alls hänt så mycket, jag jobbar på som vanligt och sen gör jag inte så mycket. 
Har suttit och fixat lite inlägg inför nästa vecka och så. 
Jag måste hinna städa, packa osv innan söndag och ändå sitter jag och inte gör något nu. 
Men ajg orkar verkligen inte ta tag i något just nu och om jag känner mig rätt kommer jag vara as stressad på typ lördag / söndag och ångra att jag inte gjort något tidigare. 
Men men, sånt är livet och jag tar det då. 
Jag hoppas ni har haft en fin fin dag så hörs vi sen igen. 
idag kände jag att det komer åska och jag har sett fram emot åska i fler dagar. Tror ni det har åskat idag? 
Nej! Alltså på riktigt, alla andra städer får åska men inte den stad jag är i. Hur svårt ska det vara att få lite åska? 
Vi har lisom haft så mörka moln, försökte få med det på bild men dom är mörkare i verkligheten och jag får alltid ont i huvudet osv när det kommer bli åska men inget har hänt. 
Här sitter jag snällt och väntar på åska och inget kommer.. Vill ha åska typ nu liksom..