Idag gäller det!

Godmorgon! 

Alltså jag har just nu ingen lust att kliva upp ur sängen, har så mycket jag ska hinna med idag. 
Men upp måste jag, ska först äta frukost, fixa mig, sen ska jag in till stan och så är cityfestivalen igång. 
Ska vid 6 tiden gå på ett evenemang som Pride har så det ska bli intressant.
Sen kommer jag möta upp nana och Emma för att se Peg Parnevik och sen får vi se vart kvällen leder oss. 
Jag hoppas vi får tur med vädret iallafall, vill inte att det regnar när vi ska vara ute hela kvällen. 
Kommer ha fullt upp imorgon med, men ska göra mitt bästa för att uppdatera så mycket som möjligt. 
Tror det kommer upp mer bilder på min instagram under helgen. 

Hur som helst, hur har ni det? Har ni det bra?
Här är det bara bra, men känner inte alls för att kliva upp ur sängen på något konstigt sätt. 
Det kommer säkert bli så att jag kommer få stressa ner till stan sen :) 
Jag hoppas ni får en fin fin kväll så hörs vi sen igen.