Last day at work
Godmorgon fredag!
Och så var fredag här vilket innebär sista arbetsdagen för nu och sen tar jag semester. 
Jag kommer kanske få jobba mer i sommar, men vågar inte säga för mycket om det blir så eller inte. 
Så nu säger vi att jag har semester och sen får vi se hur mycket jag kommer få jobba i sommar sen. 
Men nu är det sista dagen på jobbet på ett tag och sen åker jag iväg till Zurich och hänger där ett par dagar innan jag kommer hem igen. 
Åh ni ska bara veta hur taggad jag är på semester och att få åka utomlands nu igen. 
Var ett tag sedan jag var utomlands och det kommer bli så roligt. 
 
Idag efter jobbet ska jag förbi mamma och daddy cool igen innan jag träffar Carro. 
Vi ska ses en stund för att ta något att dricka och bara umgås en stund. 
Imorgon ska jag tvätta, städa, packa och sånt roligt. Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda. 
Har ni några roliga planer för helgen? 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen, idag kommer jag vara ute i tid till bussen hoppas jag iallafall. 
 
#1 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så skönt med semester! :)