På resande fot
Hola!
Okej, nu är jag på väg, eller ja jag har nog redan lanadat i Zurich om allt gått rätt till. 
Så skönt att äntligen vara på väg, jag kan inget annat än att älska det. 
Och nu är jag här, ska njuta till 1000 ta in alla intryck och bara njuta av att hänga med Susanne och hennes familj. 
Som jag har skrivit tidigare kan jag inte garantera att det blir sådär super mycket uppdateringar då jag bara är här ett par dagar och att jag och susanne inte träffat varanda på 2 år. 
Så ni förstår nog varför jag valt att fixa tidinställda inlägg till er så ni inte står utan inlägg. 
Visst det kan hända att jag uppdaterar antingen på morgon eller på kvällen det beror lite på vad vi gör osv. 
 
Hur som helst, jag hoppas ni har en fin fin måndag och en bra start på veckan. 
Vill ni veta mer så får ni gärna följa mig på instagram då det är mer troligt att bilder kommer upp där. 
Jag ska göra allt för att uppdatera här med men först och främst kommer jag spendera tid med vänner osv. 
Jag har kameran med mig så bilder kommer på söndag eller på måndag, och jag lovar att jag ska berätta hur resan var och allt. 
Undrar ni något så är det bara att fråga, så kan jag göra ett inlägg där jag svarar på era frågor. 
 
Alltså den här låten, hur kan man inte älska den? 
Jag hoppas att allt är bra med er. Uppdatering om allt här nere kommer, tro mig!