Stor städat

Godkväll!

Idag har jag varit på loppis med daddy cool. 
Hittade en tavla som jag köpte, inte för att jag behöver en ny tavla men det blev en iallafall. 
Sen har jag kollat på x antal avsnitt sv criminal minds innan jag fick ett ryck och började stor städa lägenheten.
Har tagit typ 2 timmar, jag har då diskat upp all disk, plockat bort muggar jag ej kommer använda och ska ner med dom till källaren i veckan. 
Både dammsugit alla golv och skurat dom, dammat och tvättat fönster och speglar. 
Kommer fortsätta imorgon tror jag med att stöda skåp luckor osv, vi får se om jag gör de imorgon eller i veckan. 
Känns skönt att det är gjort nu iallafall, jag är så dålig på att verkligen stor städa.
Säger ofta att jag ska städa men det slutar med att jag gör annat istället. 
När jag flyttade till lägenheten jag bort i nu så städade jag 2 gånger i veckan minst. 
Kan nog bero på att jag då inte jobbade så mycket och hade mycket fritid. 
Så jag städade mycket, men har nu på senaste tid blivit så dålig med att komma igång med att städa. 
Egentligen är det inte alls jobbigt jag är bara lat haha :)
Men nu ska det bli ändring, ska verkligen ta tag i att städa mer. 

Hur som helst, hur har ni haft det?
Har ni haft en bra söndag? Här har det bara varit bra. 
Känns skönt att ha tagit det ganska så lugnt idag. 
Imorgon ska jag in till stan, sen träffa Janike och så ska jag försöka hinna med att städa lite här hemma med. 
Jag hoppas ni har haft en fin fin dag så hörs vi imorgon igen.