Ego
Hallå!
Jag har verkligen haft fullt upp sen jag kom hem ifrån jobbet, jag slutade vid halv 2 idag vilket var helt underbart. 
Var förbi affären för att köpa hem lite saker och sen när jag kom så har jag bakat. 
Blev både vaniljbullar och kanelbullar, på lördag har jag fika hos mig för familjen så jag passade på att baka bullar idag då man kan frysa in dom sen. 
Åhh hela lägenheten luktar såå gott! Blev klar för en liten stund sedan, så nu ska jag bara njuta av solen som skiner in genom föstret och doften av nybakta bullar. 
 
Hur som helst, igår blev det inte så mycket uppdatering då jag verkligen inte mådde bra. 
Tror inte jag varit så bakis i mitt liv som jag var igår! 
Jag kollade på The last song men somnade, valde att lägga mig i sängen vid halv 7 och sova en halvtimme vilket blev att jag sov en timme istället. 
Gick o la mig för kvällen halv 9 igår haha hade så ont i huvudet, halsen och bara mådde allmänt dåligt. 
Usch för det säger jag bara, idag vaknade jag upp och hade fortfarande lite ont i halsen men nu känns det as bra. 
Jag behövde verkligen få sova, ta igen en hel del sömn. 
Med andra ord jag gjorde mer eller mindre inget igår när jag kom hem, hur skönt som helst. 
Jag har ganska så fullt up den här veckan så nu ska jag bara ta det lungt och försöka samla kraft till resten av veckan. 
Inte nog med att jag ska jobba så ska jag på en föreläsning imorgon vilket jag ser fram emot och den börjar 7 och slutar 20.30 tror jag det var. 
Och sen ska jag städa hela lägenheten någon dag denna vecka också, på lördag ska jag baka det sista och fixa lägenheten innan alla gäster kommer över på påskfika. 
Och nu kanske ni tänken wait what? Påskfika nu? 
Ja, jag har det nu då jag ska fira påsk hos min pappa så ville jag fira påsk nu med resten av familjen här. 
Och på söndag ska jag, Emma och Sanna på spa och sen på bio. 
Så jag har en hel del att göra denna vecka, och så ska jag åka och storhandla förmodlingen också någon dag. 
Visst låter det spännande? 
Jag hopaps ni har haft en fin fin dag så hörs vi sen igen!
 
Är det bara jag som älskar denna låt?? Alltså har spelat sönder den hela dagen igår och mer eller mindre idag med. Så himla skön! Kommer säkert tröttna på den i slutet av denna vecka haha ;D